Καλά τα νέα για το Ξηρόμερο καθώς ένα μεγάλο έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ. Το acarnania.blogspot.com αναφέρει μεταξύ άλλων ότι "Πρόκειται για τη νέα χάραξη ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, τμήμα του συνολικού σχεδιασμού για την βελτίωση των οδών του Ξηρομέρου με τίτλο: «Βελτίωση οδού Κουβαρά –Φυτείες-Αστακού και Φυτείες –Κατούνα –Μύτικα».
Αναλυτικά:
1)Οδός Κουβαρά-Φυτείες (χ.θ 0+000 έως χ.θ 0+607,31)
2)Νότια παράκαμψη Φυτειών (χ.θ 0+607,31 έως χ.θ 5+904,76)
3)Οδός Φυτείες – Μπαμπίνη (χ.θ 5+ 904,76 έως 9+202,95)
4)Συνδετήρια οδός Νότιας Παράκαμψης Φυτειών (χ.θ ο+000 έως χ.θ 2+178,48)
Επίσης για το τμήμα «Φυτείες –Κατούνα –Μύτικα»:
1)Ανατολική Παράκαμψη Φυτειών (χ.θ 2+178,48 έως χ.θ 3+3+291,70)
2)Οδός Φυτείες –Παπαδάτου (χ.θ 3+291,70 έως χ.θ 4+173,42).
Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση στις υποδομές της περιοχής του Ξηρομέρου αφού ο νέος δρόμος θα συνδέει την Ιόνια οδό (κόμβος Κουβαρά) με το κεντρικό Ξηρόμερο συμβάλλοντας στην άρση της απομόνωσης του.
Στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος(1/2/2010) εγκρίθηκε οριστικά η χρηματοδότηση του έργου."
Αναλυτικά:
1)Οδός Κουβαρά-Φυτείες (χ.θ 0+000 έως χ.θ 0+607,31)
2)Νότια παράκαμψη Φυτειών (χ.θ 0+607,31 έως χ.θ 5+904,76)
3)Οδός Φυτείες – Μπαμπίνη (χ.θ 5+ 904,76 έως 9+202,95)
4)Συνδετήρια οδός Νότιας Παράκαμψης Φυτειών (χ.θ ο+000 έως χ.θ 2+178,48)
Επίσης για το τμήμα «Φυτείες –Κατούνα –Μύτικα»:
1)Ανατολική Παράκαμψη Φυτειών (χ.θ 2+178,48 έως χ.θ 3+3+291,70)
2)Οδός Φυτείες –Παπαδάτου (χ.θ 3+291,70 έως χ.θ 4+173,42).
Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση στις υποδομές της περιοχής του Ξηρομέρου αφού ο νέος δρόμος θα συνδέει την Ιόνια οδό (κόμβος Κουβαρά) με το κεντρικό Ξηρόμερο συμβάλλοντας στην άρση της απομόνωσης του.
Στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος(1/2/2010) εγκρίθηκε οριστικά η χρηματοδότηση του έργου."
16 σχόλια:
η συνδεση αυτη θα ειναι λαθος ,το σωστο θα ειναι να γινει στον κομβο ριγανης
Η σύνδεση αυτή είναι σωστή,απλά πρέπει να γίνει και στον Κόμβο Ρίγανης.
Ένα απλό ερώτημα προς τουες τοπικούς-άρχοντες ΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ.
Πώς γίνεται να βγλαζετε κονδύλια πανεύκολα για να συνδεθούντα χωριά του Ξηρομέρου με 500-100 κατοίκους με Ιόνια Οδό που είναι από κάτω τους,ενό το Αγρίνιο που βρίσκεται 20 χιλιόμετρα μακριά από τους Ανισόπεδους Κόμβους να "σκοτώνεται" και να αφληνει το αίμα του στους κατσικόδορμους Αγρίνιο-Κλεισούρα-Χαλίκι και Αγρίνιο-Στράτος-Κουβαράς??
ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ-ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ ΩΣΤΕ Ν'ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΕΝΑ (ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ) ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω το Ξηρομέρο-τι γίνεται με τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό που είναι και η πιο σημαντική.
ολο ευθειες ειναι ο νεος δρομος.
εγινε σοβαρη ''μελετη''.
Η ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΚΑΙ Η ΕΟΚΑ: Να ποιοι είναι ΕΛΛΗΝΕΣ κ. Παπανδρέου.
Ο χαρακτηρισμός της χώρας μας ως «Ψωροκώσταινα» κατάντησε από τους ανιστόρητους να είναι απαξιωτικός και να περιγράφει ένα φτωχό τρισάθλιο και μίζερο κράτος.
Όμως…
Ελλάς... μερικά χρόνια μετα το 1821
Τα πρώτα χρόνια μετά την Επανάσταση του ‘21, όταν η Ελλάς ήταν ανεξάρτητο κράτος η Κυβέρνηση του Ιωάννη Καποδίστρια έκανε δημόσιο έρανο για να συγκεντρωθούν χρήματα προς ενίσχυση του στόλου. Στήθηκαν κουτιά σε δημόσιους χώρους ώστε ο κάθε πολίτης να καταθέσει τον οβολό του. Την ίδια περίοδο ζούσε στο Ναύπλιο, την τότε πρωτεύουσα της Ελλάδας, μια γριά ζητιάνα, πάμφτωχη, ρακένδυτη, άρρωστη και τρισάθλια, η Ψωροκώσταινα. Ε λοιπόν αυτή δύσμοιρη ύπαρξη πλησίασε το κουτί του εράνου και εν μέσω συγκίνησης των παρόντων επιτρόπων έριξε μέσα κάποιο ευτελές (σίγουρα) νόμισμα ως την δική της έστω απειροελάχιστη συνεισφορά στην εθνική υπόθεση του στόλου. Από εκεί βγήκε η πικρόχολη έκφραση ότι η Ελλάδα είναι πιο φτωχή και από την Ψωροκώσταινα, αφού μέχρι και η αυτή η γριά ζητιάνα της δίνει χρήματα.
Κύπρος 1955
Ο αγώνας των Κυπρίων για την αποτίναξη του Αγγλικού ζυγού και ένωση της μεγαλονήσου με την μητέρα Ελλάδα ξεκινά. Ο κυβερνήτης του νησιού Χάρντινγκ (και τα παπαγαλάκια του) απευθυνόμενος στον Κυπριακό λαό μεταξύ των άλλων επικαλείτο την οικονομική ακμή της Βρετανικής αυτοκρατορίας σε αντίθεση με την οικονομική δυσπραγία της Ελλάδας. Η Κύπρος θα ευημερούσε όσο ήταν τμήμα της αυτοκρατορίας. Η Ελλάδα μόλις είχε βγει κατεστραμμένη και διαλυμένη από την περιπέτεια του Β παγκοσμίου πολέμου και του εμφυλίου. Οι υπερήφανοι Κύπριοι, αυτοί που αργότερα ανέβαιναν στην αγχόνη ψάλλοντας τον Εθνικό Ύμνο, έγραφαν στους τοίχους των δρόμων ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΩΜΕΝ ΚΑΙ ΤΡΩΓΩΜΕΝ ΠΕΤΡΕΣ.
(αυτό το καθίκι του κερατά ο Χάρντινγκ, έγινε σερ και δεν τιμωρήθηκε ποτέ για τα εγκλήματά του. Φαίνεται πως η δικαιοσύνη των ισχυρών έφτασε μόνο μέχρι την Νυρεμβέργη αλλά και εκεί αλληθώριζε)
ΡΕ ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΒΡΑΧΩΡΙΤΕΣ ΕΛΕΟΣ.
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ ΩΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΡΤΙΝΟΥΣ ΑΝ ΜΑΣ ΖΟΡΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΠΕΙΝΑ.
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΣΠΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΟΣΧΟΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ;
Στις φυτειες η μελετη εγινε το 2006 και ενταχθηκε στο ΕΣΠΑ 2007-2013 οπως προβλεπονταν.
Λοβέρδος: Ενας υπουργός υπό επιτήρηση
Ανδρέα αφού δεν σε ακούει που δεν σε ακούει κανείς, τράβα για κάνα ψάρεμα!!!
Την προηγούμενη Τρίτη ο υπουργός Εργασίας άκουσε την πανηγυρική διάψευση και ανατροπή όλων όσα διακήρυττε τους προηγούμενους μήνες για το ασφαλιστικό.
Μία ημέρα νωρίτερα είχε ζητήσει την επιβολή ειδικού φόρου για το Ασφαλιστικό, συνάντησε όμως την άρνηση του υπουργού Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου.
Και τώρα περιμένει να του πούνε τι να κάνει......
8;55 Ξηρομερίτη, άμα δε γουστάρεις τράβα στο κωλοχώρι σου στο ξηρόμερο ρε καραγκιοζάκο που ήρθες και μπαστακώθηκες στο Αγρίνιο. Άμα δε σ'αρέσει τίκάθεσαι και δεν πας να κάτσεις στα "εύρωστα" χωριά σου? Ε παλιοβλαχαδερό??
paidia apo amfiloxia eimai.pio xwriates sthn nootropia an8rwpous apo tous agriniwtes den exw dei.den amfibalw oti einai oikonomiko kentro tou nomou kaim dikaiws prepei na ginei pio megalo kai makari alla prepei na katalaboun oti eksartwntai apo tous xiromerites tous baltinous tous eyrytanes kai tous katoikous gyrw apo thn limnh.oloi aytoi afhnoun ton obolo tous ka8e mera sto agrinio.giati h aplistia timwrei.kai prosexte misi wra einai h arta 1 ta giannena kai h patra kai 3 h salonikh.kai den exoun ginei akoma oi dromoi.gia prosexte.ta idia la8i kaname kai emeis kai twra meiname monoi mas.eyxaristw gia thn kataxwrisi
Ξηρομερίτη σε ποιον απαντάς με αυτό το ύφος και τους χαρακτηρισμούς?Κακοχαρακτήρισε κάποιος το Ξηρόμερο?Είπε κάποιος να μη γίνει ο δρόμος?Ίσα ίσα, ο δρόμος χρειάζεται γιατί ο τωρινός είναι άθλιος και δε βοηθά καθόλου στην ανάπτυξη και την αξιοποίηση του Ξηρομέρου!Από εκεί και πέρα όμως, απαγορεύεται να εκφράζει κάποιος ή κάποιοι τις (εύλογες κατ' εμέ) απορίες του?Εγώ δε χρειάζεται να σε χαρακτηρίσω, το κάνουν τα λόγια σου!
Οι χαρακτηρισμοί φίλε Αμφιλοχιώτη ομοίως δεν χρειάζονται, αν και εσύ φαίνεται να ξέρεις να σκέφτεσαι και να μιλάς σωστά...
Φίλε Αγρινιώτη 3.26,πανεύκολα δεν πάρθηκε η απόφαση για αυτό το έργο, απλά κάποιος βουλευτής που σέβεται τους ψηφοφόρους και τις ανάγκες τους,ασχολήθηκε, αγωνίστηκε, πίεσε και δικαιώθηκε!Ξέρεις αντίστοιχο Αγρινιώτη βουλευτή?Οι Ξηρομερίτες αλλά και η ευρύτερη περιοχή, που έμμεσα θα ωφεληθεί πολλαπλώς, οφείλουν ένα μπράβο νομίζω!
Προς διαχειριστές:Δεν είναι λογοκρισία να βάζετε κανόνες στο πόσο κόσμια θα εκφράζονται κάποιοι, ούτε η μη ανοχή σε άσχετα σχόλια,κομματικής προελεύσεως!
12:27, ο κλασικός Ψαρόμυαλος Αρτέμης που το παίζει και Αμφιλοχιώτης και καλά λένε κι αυτί τώρα διάφορα.
Άντε στο ψαροχώρι σου ρε ανύπαρκτε με 10 άτομα και 30 γύφτους στην περιοχή σου.
Με πόσες λωρίδες φτιάχνεται ο συγκεγκριμένος αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει το Ξηρομέρο με τον κόμβο του Κουβαρά,kαι αν γίνεται τίποτα με τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό.Κώστας Παπασπύρου,μόνιμος κάτοικος Αγρινίου!!!
Με την σύνδεση Κουβαράς - Άκτιο τι γίνεται?
Δημοσίευση σχολίου