Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Η Αλέκα Παπαρήγα στο Αγρίνιο.


Την άλλη Πέμπτη 8 Ιουλίου στις 9 μ.μ. η Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα θα μιλήσει σε πολιτκή συγκέντρωση που θα λάβει χώρα στο Αγρίνιο στην Πλατεία Δημοκρατίας.

76 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ελπιζω οι κνιτες ναμην κανουν το λαθος και σβησουν το γκραφιτι(παναιτωλικου) στα κλεισορευαματα για την ελευση του θυλικου σταλιν

Ανώνυμος είπε...

Ολοι στην πλατεια μαγκες ερχεται η προεδραρα μας !!
Γεια σου ρε Αλεκο !!!

Ανώνυμος είπε...

Αληθευει οτι θα ειναι μαζι της και η κορη της που πηγε σχολειο σε Αμερικανικο κολεγιο και τωρα σπουδαζει στην παλιο-Αμερικη;

Ανώνυμος είπε...

ναι που ζει σε 3άρι σε πολυκατοικια στο κέντρο της αθηνας .. τιγκα πολυτέλεια .. αμερικανικο κολλεγια πηγαινε αδερφε δε σπουδαζει αμερικη .. αυτα τα παπαγαλακια ποσο με ενοχλουν - ειδικα αυτα που ξέρουν .. κατσε στα αυγα και θα αλλαξει τα πραγματα ο γιωργακης μαγκα..

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΩ Η ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ, Ο ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.

Ανώνυμος είπε...

η λασπη ειναι χαρακτιριστικό γνώρισμα αυτών που δεν εχουν ιδίωμα σκέψης.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΕΝΑ ΤΙΜΙΟ ΑΓΩΝΑ.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΒΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ,ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ,ΤΟ ΤΑΞΙΜΟ,ΤΟ ΛΑΔΩΜΑ.
ΣΑς ΕΧΟΥΝ ΔΕΜΕΝΟΥΝ....
ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΧΕΤΕ-ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ-ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ,ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.
ΚΑΗΜΕΝΟΙ....

Ανώνυμος είπε...

η κορη της κυρία παπαρήγα δεν πήγε ποτέ σε αμερικάνικο κολέγιο ουτε σπουδάζει αμερική.
Σας εριξε ενα κοκαλακι η ελευθεροτυπία και τσιμπήσατε.
Ειναι λόγω της αμορφωσιάς σας..
Ευχομαι να βολευτείτε..

Ανώνυμος είπε...

"Χτες έγραψε η "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ" ότι έχω στείλει την κόρη μου στο Deree. Οντως, έτσι είναι. Ενα παιδί αν δεν μπορεί ή δε θέλει να πάει στο Πανεπιστήμιο, δεν έχει διέξοδο στην Ελλάδα, τι θα κάνει μετά το Λύκειο. Κάπου πρέπει να πάει.

Το ζήτημα όμως ποιο είναι; Ποια είναι η στάση του ΚΚΕ απέναντι στο Deree; Απορριπτική στην ισοτίμηση. Ο κάθε γονιός στέλνει το παιδί του όπου μπορεί. Το στέλνει και έξω και στερείται. Αλλά ποια πρέπει να είναι η πολιτική στάση της λαϊκής οικογένειας; Η πολιτική στάση (σταση αγώνα και πολιτικού - ιδεολογικού αγώνα) πρέπει να είναι η καταδίκη αυτής της κατάστασης με καθε μεσο."

Α. Παπαρήγα, Ριζοσπάστης 16/1/2007

δηλαδη οποιος ειναι κομμουνιστης δε δικαιούτε στην κατανάλωση καπιταλιστικών αγαθών? να κοψουμε και τα λαχανικά γιατι κακομεταχειρίζονται τους αγρότες...

η απαντηση μου προς ολους και δει αμορφωτους υποστηρικτές του ΚΚΕ

τιμηστε για μια φορα το πιο τιμιο (εκ των πραγματων αφου ειναι το μοναδικό που δεν εχει βουλευτης του στην ιστορια καταδίκη για οικονομικό έγκλημα) κομμα της ελλαδας.

κοαν

Ανώνυμος είπε...

καλα το τιμιο αγωνα του κκε τον ξερουμε ολοι πιος ειναι καπελωμα ολων των αλλων κοματιων και πιστευουν οτι αυτοι με εναν περιπατο προς την βουλη των εκαναν των αγωνα τους
ξυπνηστε εκει στο κκε εχετε καταντησει οι χειροτεροι ρεφορμιστες και θα τριζουν τα κοκαλα των παπουδων μας απο το ξεπουλημα των στελεχων σας για μια θεση στη βουλη

Ανώνυμος είπε...

ela aleka tha pesei polu giaourti............acab

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι δυνατόν να μιλάει και το ΚΚΕ για αμορφωσιά. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΚΚΕ ΜΟΝΟ Τ ΔΝ ΚΝ ΤΠΤ...ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΟΧΙ Κ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ...ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΝ ΒΟΗΘΕΙΑ Τ ΚΚΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΟΟΠΟΙΟ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟ 90% Τ ΛΑΟΥ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΣ ΤΟΜΕΙΣ...ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Π ΕΧΕΙ Η ΚΟΥΒΑ ΕΔΩ Κ 200 ΧΡΟΝΙΑ Κ ΟΛΟΙ ΤΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ

Σ.Π.-ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανώνυμος είπε...

KALA ACAD PAre fora apo th dimadi...tha exoyme fasolada!!!!

Ανώνυμος είπε...

11:33 για γιαουρτι εισαι μονο εσυ

9:25 επειδη μου αρεσει ο γονιμος διαλογος θα σου πω ενα πολυ μα πολυ απλό παράδειγμα αγώνα περαν "της πεζοπορειας μεχρι την βουλή" το οποιο ειναι μονιμη σταση του κκε και του παμε και αν θες δινω το μειλ μου στο μπλογκ να μας φερουν σε επικονωνια οnline να συζητησουμε

ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ- ΠΑΜΕ : καταφερε να παρει πισω τις απωλύσεις 3 εργαζομένων στην περιοχη της αιτωλοακαρνανίας απο την εταιρία της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ οι οποίες έγιναν στο όνομα της κρίσης. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ του κκε κυριε μου και μπορω να σου δωσω αλλα 100 παραδειγματα μονο για το αγρίνιο

1:03 φιλε μου το κκε δεν ειναι το μονο σταλινικο κομμα στην ευρώπη, είναι το μόνο ΝΌΜΙΜΟ σταλινικο στην ευρωπη .. τωρα γιατι βγήκανε παρανομα (σε τσεχια,πολωνια..) βαλε το φτωχο το μυαλο σου να δεις ποσο δε βολευαν τα μεγαλοσυνφεροντα αυτα τα κοματα και τα πολεμησαν. Ο ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ δεν εξισωνεται με τον χιτλερισμό ..ο ενας παλεψε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ και ο αλλος για ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΟΥ. ο ενασ ειχε υποστηρικτες αγωνιστες πατριωτες και ο άλλος ΔΟΥΛΟΥΣ..

και ψαξε βρες και γιατι η Ε.Ε. εχει μερα εναντια στον σταλινισμο-χιτλερισμο και τα εξισωνει (για να δεις ποσο φοβαται τον Κομμουνισμο)

κοαν

Ανώνυμος είπε...

Είμαι 27 χρονών!
Αυτό με τη Καραμέλα με το Πανεπιστήμιο και την Αμερική την ακούω τουλάχιστον 12 χρόνια...
Καλά τόσο χαζή είναι η κόρη της και δεν έχει τελειώσει ακόμη...
Ελα Αλεκάρα μου
!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΚΕ: Η δύναμη της Αλήθειας.

Ζήτω ο βαλσαμωμένος Κάστρο, ο πατερούλης Στάλιν, ο ελεύθερος λαός της Βόρειας Κορέας, ο ηγέτης Ζαχαριάδης και η Αλέκα με το (πανάκριβο)Deree της.

Ε ρε κωλοτούμπες που θα κάνει ο Μαρξ στον τάφο του.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ..
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΝΔ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ.ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ.
ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ.
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΩΣΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ..
ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΙΟΣ ΕΙΑΝΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ.ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ..

Ανώνυμος είπε...

Λουκούμι και τσίπουρο στον κοαν και τον 12;30 για τα καλά τους λόγια. Ούτε το Κόμμα θα σας ξεχάσει όταν έρθει η ώρα.

Ανώνυμος είπε...

10:20 λοιποοον ετσι αυτα θελω να χω να μιλαω ... στην κορεα που λες δεν εχουμε κομμουνισμό και ασφαλως δε θελουμε ουτε συγκριση μαζί τους.. στη βορεια κορεα εχουν χουντα καλοστεκουμενη με ενισχυση πρακτορων και με φαινοφιλολαϊκο λόγο για να εχει και καποιους να τρεχουν (επειδη μαλλον δε ξερεις)...

περι καστρο: βαλσαμωμενος???? απο που και ως που??????? εισαι στα καλά σου?? η κουβα εχει το ΚΑΛΥΤΕΡΟ συστημα υγειας , το ΚΑΛΥΤΕΡΟ συστημα παιδείας και την μικρότερη εγκληματικότητα διεθνώς (αυτα βασισμένα σε μελέτες του ιδιου του αστικού συστήματος απο τον ΟΗΕ - αντε γεια μας και για αυτο) και αν τους λειπει κατι π.χ. παλαιωμενα σπιτια σε κάποιες περιοχες κυριως σε περιχωρα ή αλλα υλικά αγαθά είναι λόγο του αποκλεισμού απεναντί της των η.π.α. κατι που τελευταια και αυτό πέφτει αφου ολο και πιο πολλες χωρες εμπορευονται μαζί της (βενεζουελα , παραγουαη , μεξικό , και πλεον 2 χρονια τωραπετρέλαιο σε καλυτερη τιμη ο δημος καισαριανής...και εχω πολλες ακομα στην λιστα)

περι ζαχαριάδη: το ΚΚ ,του οποίου ΔΕΝ ειμαι μέλος ουτε της νεολαίας του , το 2003 απεκατέστησε για αλλη μια φορα την μνημη του και την αξια του με αφιέρωμα για 100 χρονια απο την γεννηση του (ανενημερωτος στο φουλ ενα σερτσ στο γκουγκλ κανε και θα το βρεις..)

περι ντιρι - οικονομικης καταστασης της παπαρηγα απαντησα...

12:30 ετσι ειναι εγω ΔΕΝ ειμαι οργανωμενος και δε ξερω αν ο σοσιαλισμος κομουνισμος θα επιστρεψει ποτε και επιτυχημενα οπως καποια απο τα χρονια της σοβιετικης ενωσης. Αυτο πυο ξέρω ομως οτι εναντια στα μετρα που με πλητουν , στον καπιταλισμο και στο Δ.Ν.Τ. ειναι ο πιο εντιμος σωστος και δυνατός αγώνας και για αυτο τον στηρίζω (εχω επιχειρηματα και για αυτα..)

12:52 με τα απο πανω απανταω και σε εσενα..

Υ.Γ. Μερικοι δε βαριέστε επι μονιμου βάσεως να βγαίνετε βλάκες εστω και σε συζητηση σε μπλογκ? δε θελετε να γινετε λιγο μάγκες και να κλεισετε δυο στοματα ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΑΣ? αφου αρχιζετε πολιτικη συζητηση, Σταματηστε με τις ταμπέλες χωρις επιχειρηματα που σας τσαμπουνανε πολιτικαντιδες με σκοπο τον αντικομμουνισμο και σας εχουνε θύματα... Διαβαστε κανα βιβλιο , ενημερωθειτε απο πηγες που διαφωνειται για τις εξελιξεις για να εχετε αποψη και ξεπλαχνηστε απο μέσα τον αντιπαλο για να του την πειτε , αν μπορεσετε..

κοαν

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ,ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΜΕΤΑ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
ΑΛΛΑΞΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΚΚΕ.

Σαμπάχ είπε...

ΚΟΑΝ +1000000000000 σε ότι έχεις γράψει!!
Απορώ που βρήκες την όρεξη να απαντήσεις στο καθένα που κρύβεται πίσω από μια ανωνυμία και πετάει τη κοτσάνα του απλά για να τη πει, χωρίς πολιτικό λόγο, χωρίς πολιτική σκέψη!Αλλά τι λέω όλα αυτά τους τα έχει πάρει η Τζούλια και ο Πρετεντέρης!

Ανώνυμος είπε...

οι μονοι υποστηρικτες πασοκ-νδ ειανι αυτοι που ελπιζουν ΑΚΟΜΑ για διορισμο στο δημοσιο ή ήδη τους εχουν βολεψει.Αυτός ειναι ο στρατός πασοκ-νδ.Εχουν αυτοί αξιες και αξιοπρεπεοια?οχι φυσικα.
Απλα κλακαδοροι και χειροκροτητες,,,

Ανώνυμος είπε...

29 Ιουνίου 2010 3:08 μ.μ.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

KALA ACAD PAre fora apo th dimadi...tha exoyme fasolada!!!!

29 Ιουνίου 2010 4:03 μ.μ.
.............tsimphses knitako....mprabo......kane twra mmmmpppppppppeeeeeeeeeeeeee......probataki...se douleboun reeeeeeeee.....nomizeis oti eisai eidia kai omia me to alekakh?an nai eisai aksios ths myrasou......kai gia telos..esei eisai anti-acab...malon nai...den einai h prwth fora alostai pou pate parehtsa..perimenw apanthsh..{fulika panta..kai to enow}

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΤΥΓΜΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ.ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΓΑΙΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΈΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΚΕ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ...

Ανώνυμος είπε...

12:00 Να χαρω εγω ταμπέλεςς.... Γιατι ειναι ο σταλινισμος απο τα πιο "στυγμα"?? επιχειρηματολογησε? μπορεις? οχι... τυχαίο? δε νομιζω...

Ο ελληνικος λαος ανεκαθεν παραδεχοταν την ολοκληρωτικότητα στην επιχειρηματολογία του ΚΚΕ και οποτε ελεγε κατι εναντια σε αυτο ητανε επειδη του ετρωγε το βόλεμα απο πασοκ και νδ .. τωρα που ο τροχος γυρίζει μεχρι και το δεκέμβρη να δουμε ποιοι θα ειναι εναντια και ποιοι οχι .. Οι συνειδησεις είναι για να αλλάζουν ..
κοιταξτε που ανείκετε και ο καθενας και αυτη την ταξη υπερασπιστητε .. πλουσιοι ή φτωχοί .. στους προσκυνημενους τσεκουρι και φωτια ειπε ο κολοκοτρώνης ( το λεω συμβολικα και μονο - για αποφυγει παρεξηγησεων απο παπαγαλάκια)

υ.γ. επιχειρηματα ΓΙΟΚ ετσι πασοκακια?

Ανώνυμος είπε...

Δε θυμαμαι αν εβαλα υπογραφη στο προηγούμενο μηνυμα αναφερόμουν στον ανωνυμο 12:00

8:55 συμφωνω απόλυτα μαζί σου .. εγω το τελευταιο 6 μηνο με τις αλλαγες ασχολουμαι πιο δραστήρια και παρατηρησα αλλαγη στασης και σε αυτο τον τομέα π.χ. δες η κινηση που εγινε με την ακρόπολη ..

11:15 πιες κανα μαυρο στην δημάδη να φτιαχτείς και να υποστηριξεις το ανυπαρκτο κινημα σου που δεν εχει προσφερει ως κινημα (και αγωνιστικο-ανατρεπτικο-επαναστατικο κινημα) τιποτα σε καμια κοινωνία παρα μόνο προβοκατσιες και καταστροφές και μετα ελα για πολιτικό διάλογο.. εκφοβισμοί αλλού .. το οτι το παμε περιφρουρει τις πορείες και δεν ερχετε σε ρηξη με αστυνομικούς να σου θυμίσω απέτρεψε να μαυρωθει το ονομα του στην πορεία της 5 μαη στην αθηνα που μαζεψε περισσοτερο κοσμο απο ποτέ που θα ειχε αποτέλεσμα τον εκφοβισμο και την αδρανοποίηση του κόσμου ...

Υ.Γ. Θελω γόνιμο διάλογο αν εχετε @@ καντε τον .. αλλιως μαλλον είστε πολίτες της βολεμοκρατίας.. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ???

κοαν

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΑΠΛΟ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΟΨΕ ΤΑ 2/14 ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ.ΝΑ ΜΕΖΕΨΕΙ ΤΙ?ΨΙΧΟΥΛΑ.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ 300 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.ΕΣΤΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΑΡΕΙ ΤΑ 2/14 ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ,ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ,ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ ΤΥΟ 2009 ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?
ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΚΤΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ,ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΚΤΛ ΠΛΟΥΣΙΩΝ.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
ΟΠΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ? ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΨΕΜΑΤΑ.ΩΣ ΕΔΩ...

Ανώνυμος είπε...

καλα εσυ κοαν πινεις καθε μερα τις μπαρουφες που σου πουλανε στο κομα για δηθεν αντισταση και ανυπακοη χωρις να το επεξεργαζεσαι καθολου
οσο για τους εργατες στην ιονια που λες αν δεν ηταν μελη του κκε σιγα μην ειχατε ασχοληθει για επαναπροσληψη,παραδειγματα πολλα
τι αλλο περιμενετε να γινει σημερα που μας εχουν στειλει 50 χρονια πισω με τα νομοσχεδια που καταθετουν καθε μερα τα λαμογια-υπαλληλοι των μεγαλοεπιχειρηματιων για να βγειτε εξω στο δρομο να αγωνιστειτε πραγματικα και οχι με περιπατους και καταληψεις μιας μερας κοροιδια δηλαδη,
τα στελεχη σας ειναι πουλημενα και παιρνουν στο λαιμο τους και μερικους απο εσας που θελετε να προσφερεται αληθινα
τοσες διαγραφες εχετε κανει σε τοσους ανθρωπους-πραγματικους αγωνιστες για ρωτηστε λιγο αυτους για την αποψη τους στο περασμα τους απο το αυταρχικο σταλινικο κομμα που στηριζεται

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑΛΙΝΙΣΤΗ

ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΞΩΝΤΟΣΕ ΕΚΑΤΤΟΜΥΡΙΑ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ.ΤΡΙΕ ΣΦΑΣΕΙΣ ΚΤΗΝΩΔΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ... ΜΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΝΕΚΡΟΥΣ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΦΡΙΞΑΝ.ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗΣ.ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ...ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ.Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟς ΕΧΘΡΟΣ ΤΗς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.ΚΟΙΤΑ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΣ...ΤΩΡΑ ΠΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΩ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΕ ΑΣΤΟΝ ΗΣΥΧΟ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ.


ΠΕΡΙ ΚΟΥΒΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ...ΤΙ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ MACKDONALDS ΑΦΟΥ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΣΑΣ ΟΠΩς Η ΥΠΟΚΡΙΤΡΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ LEXUS.ΠΡΩΤΟ IPOD ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ DERREE.

ΒΥΕ ΒΥΕ ΣΤΑΛΙΝ

Ανώνυμος είπε...

1. επειδη με χανεις ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ οργανωμενος στο κκε οποτε μαλλον δε μου τσαμπουναει κανεις μπαρουφες παρα ψαχνομαι μονος μου

2. Για τους εργατες στην ιονία βγαλανε ξεχωριστά ευχαριστήρια επιστολή προς το παμε και ο ενας ητανε (τοτε) γραμμενος στο πασοκ (θα ψαξω μηπως και στην δειξω κ ολας) οποτε παει και αυτο..

3. για πες μας εσυ ποιος ειναι ο σωστός αγώνας? πες μας την προτασή σου ... ως τωρα το κκ συσπειρωνει 8% του εκλογικου σωματος για να κανει κατι πρεπει να ανεβει το ποσοστο συνειδητοποιημενων (κατι που ηδη γινεται πλεον λογο αναγκων..).. η κανω λάθος σε αυτα??...

4. Κανεις δε διαγραφηκε απο το ΚΚΕ αναιτια και χωρίς σοβαρό λόγο , οπως επίσης το ποσοστο διαφθορα των μελων του ΚΚ ειναι παρα παρα πολυ μικρο εως μηδαμινο... αν εχεις συγκεκριμενα παραδειγματα πες τα να σε δω.. γιατι ολο γενικολογιες ειναι αυτα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ μπορεις να μιλησεις??

το κουρασαμε το θεμα και επαναλαμβανονται τα πραγματα.. τα συμπερασματα τα βγαζετε.. εγω θα συνεχισω να απανταω γιατι μπορω να αντικρούσω και να θεσω ολα τα πραγματα ως εχουν (και κυρίως γιατι προς το παρον εχω χρονο).. ο καθενας πρεπει να αναλαβει τις ευθυνες του και την θεση του οσο ειναι ακομα καιρος .. καιρος να γινει κατι..

κοαν

Ανώνυμος είπε...

Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ. Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΚΕ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΥΔΑΣ Ο ΚΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΠΑΕΙ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ?

topikistisagriniotis είπε...

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ!!!!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΜΑΣ....
ΕΛΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΟΝΤΟΠΥΘΑΡΕ ΘΕΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΞΑΣΟΥΜΕ!!!!
ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΗ ΓΚΡΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΦΕ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΜΟΥ ΤΡΑΓΙΑΣΚΑ???ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕΝΙΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ...
ΓΑΡΥΦΑΛΛΑΚΙ ΣΤΟ ΠΕΤΟ ΝΑ ΒΑΛΩ Ή ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ????
Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΟΜΙΛΙΑ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΟΔΟ "ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ" ΄Η ΣΤΗΝ ΟΔΟ "ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ"(ΠΡΩΗΝ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ)...
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ!!!!!!
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΑΛΕΚΑ!!!!
ΜΕ ΤΟ 5% ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ......

Ανώνυμος είπε...

1.η φωτο με το i-pod ειναι 1 χρονο αφου κυκλοφορησαν και δε σημαινει τιποτα αλλοι κινητο δεν ειχανε απλα ετυχε να ειναι της μοδας και το βγαλανε οι πασοκοι να χουν προπαγανδα να κανουν στα αλλα περι αλεκας απαντησα και συνεχιζεις το ιδιο τροπαρι κοιτα ολη την συζητηση πριν γραψεις

2. περι νεκρων εργατων (????) αλλο και τουτο .. Μόνο το πρώτο μισό της δεκαετίας του ’80, μειώθηκαν κατά 20% τα εργατικά ατυχήματα και οι επαγγελματικές ασθένειες και να το παω παρακάτω Ο ημερήσιος εργάσιμος χρόνος ήταν σταθερός. Οι «Αρχές της νομοθεσίας της ΕΣΣΔ και των Ενωσιακών Δημοκρατιών για την εργασία» προέβλεπαν ότι η διάρκεια του εργάσιμου χρόνου των εργατοϋπαλλήλων στις επιχειρήσεις, τα ιδρύματα και οργανώσεις, δεν μπορεί να ξεπερνά τις 41 ώρες τη βδομάδα.

2 σταλιν: Στις επίμονες και συνεχείς προσπάθειες της ΕΣΣΔ να συνάψουν αντιφασιστική συμμαχία εναντια στην ναζιστικι γερμανια , οι ΗΠΑ - Βρετανία - Γαλλία κρατούσαν αρνητική στάση (διεθνης συμβουλια εκεινη την περιοδο).Οι ΗΠΑ - Βρετανία - Γαλλία υπολόγιζαν ότι μια πολεμική σύγκρουση της Γερμανίας με την ΕΣΣΔ θα οδηγούσε στην εξασθένιση και των δύο, ώστε να υπερισχύσουν εκείνες.

Στις 2 Μάη 1945 η Κόκκινη Σημαία υψώθηκε στη Γερμανική Βουλή (Ράιχσταγκ). Στις 8 του ίδιου μήνα, η Γερμανία συνθηκολόγησε άνευ όρων. Τέσσερις μήνες αργότερα, μετά την επίθεση και της Σοβιετικής Ενωσης εναντίον της, η Ιαπωνία συνθηκολόγησε (2 Σεπτέμβρη 1945). Νωρίτερα οι ΗΠΑ, δίχως να υπάρχει στρατιωτική ανάγκη, έριξαν την ατομική βόμβα στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι (6 και 9 Αυγούστου 1945).

Και για όλα αυτα ο ΜΑΓΚΑΣ ο Σταλιν και υποστηρικτές του (τον λαο των μπολσεβηκων και τους μολσομολους) κατηγορειται οτι ητανε σφαγεας . οταν ολα αυτα ητανε αντιδραση εναντια στον φασισμο . ( ε δεν εισαι ηλιθιος και προπαγανδιστης οταν τα λες αυτα???) Και ολα αυτα ενω το κρατος της ΕΣΣΔ ητανε πολυ νεαρό σε ηλικία (που παει να πει ειχε σιγουρα την πλειοψηφια του κοσμου υπερ του) - αντε γεια μας

3.για βορεια κορεα απαντησα πιο πανω ψαξε δες το η συζητηση εχει μια συνεχεια φιλαρακι αμα μπαινεις μετα να κατσεις να δεις τα προηγουμενα..

4. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%BF%CF%8D%CE%B2%CE%B1#.CE.91.CE.BD.CE.B8.CF.81.CF.8E.CF.80.CE.B9.CE.BD.CE.B1_.CE.B4.CE.B9.CE.BA.CE.B1.CE.B9.CF.8E.CE.BC.CE.B1.CF.84.CE.B1

δες τι λεει το βικιπεδια για την κουβα (και αυτο κατευθυνομενο απο το ΚΚ??) ψευτη ε ψευτη παπαγαλακι...

εσυ τι υποστηριζεις για δε μας λες να εχουμε καλο ερωτημα? να γελασουμε και λιγακι..


κοαν

Ανώνυμος είπε...

8,4 το ποσοστο και ανεβαινει ψευτη και εσυ αντε γεια μας! φοβου το γαρυφαλλο

Ανώνυμος είπε...

4:58 160.000 κοσμο στις πορειες του ΠΑΜΕ 20.000 στης γσεε αδεδυ .. αυτο ταλεει ολα για το ποιος ξεσηκωνει τον κοσμο και συν τοις αλλοις η δραση που ανεφερα παραπανω στο αγρινιο δειχνει και ποσο εμπρακτα προσφερει στον μικρομεσαιο εργαζομενο θυμα των εργασιακων συνθηκων που καταπατηθηκαν και αλλοτροιώθηκαν..

κοαν

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΑΝ(ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΑΛΛΟ ΦΡΟΥΤΟ)

ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣΤΑΤΟ. ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΑΚΟΣ. ΜΙΛΑ ΜΕ ΚΑΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΗΣ ΣΟΒΙΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΡΩΣΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ...

Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ.


ΚΑΙ ΟΥΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΥΟΠΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ.ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩΝ ΨΗΦΟ.

ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΤΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΩ..Ο ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

9:06 ... πες μου ενα ψεμα μου .. ενα μονο σου ζητω...

ουτε ενα επιχειρημα δεν εχεις .. αντε τσιου ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ ωρα για τα σπιτια σας πολυ δουλεψατε να ξεγελατε τον μεσο Ελληνα ΣΑΛΑΜ ΑΛΕΚΟΜ

κοαν

Ανώνυμος είπε...

re file pou krazis ton koan pera apo to na vrizis tha tu apadisis se kamia erwtisi ? perimenw na dw pou stirizis ta legomena sou edw kai polles ores


aneksartitos agriniotis

Ανώνυμος είπε...

πρωτη φορα βλεπω τοσα πολλα σχολια.ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ-ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΚΤΛ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ,ΕΤΣΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ κα.ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΚΑΙ ΜΛΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΑΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ,ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ,ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΒΟΛΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.
ΦΘΑΣΑΜΕ ΝΑ ΠΕΙΝΑΜΕ,ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΑΞΙΕΣ,ΑΓΩΝΕΣ,ΗΘΙΚΗ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
ΤΑ "ΘΥΣΙΑΣΑΝ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ.
ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ....
Η ΛΑΣΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΩΜΑ ΣΚΕΨΗΣ.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ.ΟΛΟΙ.ΑΠΟ ΣΥΚΟΥΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΝΤΙΡΙΟ.ΟΛΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

η παπαρηγα θα ερθει στο αγρινιο και οχι ο σταλιν.
δεν θα γινει ιστορικη αναλυση της πολιτικης της σοβιετικης ενωσης την ωρα που ο λαος δεχεται τετοια συντονισμενη επιθεση απο το κεφαλαιο.

..εκεινοι οι πλουσιοεπαναστατες τυπου acab κτλ που εχουν εξαφανιστει;

Ανώνυμος είπε...

H Παπαρήγα δεν είναι η ΓΓ του μόνου κόμματος που επιμένει να κρύβει τα οικονομικά του από δημόσιο έλεγχο; Του μόνου κόμματος που διατηρεί απόρρητο ολόκληρο το αρχείο του, ακόμα και τμήματα που αναφέρονται σε γεγονότα παλαιότερα από μισό αιώνα; Του μόνου κόμματος που τα συνέδριά του τελούνται κεκλεισμένων των θυρών;

ΚΚΕ=ΦΑΣΙΣΜΟΣ. Το 95% του λαού το έχει καταλάβει, ας το χωνέψει επιτέλους και το υπόλοιπο 5%.

Ανώνυμος είπε...

Σταλινικά απολιθώματα

Οπως βλέπετε γίνατε για άλλη μια φορά ξεφτίλα.Μια λέτε οτι είστε κληρονόμοι του πολιτισμόυ και του ήθους της Σοβιετίας!!! και οταν στριμώχνουν τα πράγματα το αρνείσθαι...

Χάρη στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ υπάρχεται και το παιχνίδι του πολιτικού κόσμου παίζετε και εσείς. ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΣΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΣ.Φυσικά δεν εχω σχέση με τα ονόματα που κατανομάζετε ουτε με τουσ αναρχοπλουσιοεπαναστάτες αλλά δυστυχως οι Ελληνες δεν είναι κάτοικοι Σοβιετίας και ΕΧΟΥΝ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ(δυστυχώς για εσάς...)

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. Μετά απο αυτή όμως πηγαίνετε για κανα φρεντουτσίνο και κανα ουζάκι στην Ηλιού και προσοχή μη βρεθείτε σε καμιά Βόρεια Κορέα γιατί εκεί Ο ΣΚΥΛΟΣ ΔΑΓΚΩΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ. ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝΕ ΤΟΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΙΑΣΟ ΤΟΥ!
ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ,
ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΕΛΑ ΑΛΕΚΑΡΑ ΟΡΜΑ ΓΕΡΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΩΡΕ! ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις από αυτούς της Κομουνιστικής Ανανέωσης! Η Β. Κορέα δεν είναι λέει κομουνιστικό καθεστώς. Αυτό μάλλον δεν το είχαν καταλάβει η Κίνα και η ΕΣΣΔ που δημιούργησαν τη Β. Κορέα και τη στήριξαν στη συνέχεια. Επί δεκαετίες υποστήριζαν μια χούντα! Τι να ξέρουν οι Στάλιν και Μάο από σοσιαλισμό, ας είναι καλά ο κοαν να μας διδάσκει.

Τώρα για την Κούβα τι να πει κανείς! Τα τρόφιμα όντως είναι πάμφθηνα, αλλά σε όλα τα προϊόντα πρώτης ανάγκης υπάρχει μόνιμη "έλλειψη" και γι' αυτό ανθεί τεράστια μαύρη αγορά σε 10πλάσιες τιμές. Η υγεία: δωρεάν μεν, αλλά οι άνθρωποι παλεύουν τις αρρώστιες με φάρμακα και μεθόδους του '60, οπότε κλάφτα. Η πορνεία ανθεί (όσο πολλαπλασιάζονται οι Αμερικάνοι τουρίστες). Στρατόπεδα συγκέντρωσης πολιτικών αντιπάλων- σφιχτή λογοκρισία: έχουμε κι απ' αυτά. Βάλε και τους πολιτικούς πρόσφυγες στις ΗΠΑ μετά το '59 (δεν είναι πολλοί, κανά εκατομμύριο μόνο). Βέβαια ως καλό κομουνιστικό καθεστώς δεν επιτρέπει στους πολίτες του να φύγουν από το νησί. Κατά τ' άλλα όμως, σκέτος παράδεισος!

Ζαχαριάδης: Πολύ καλός για τη δουλειά που του ανατέθηκε (πρακτοριλίκι αρχικά, πόλεμος-σφαγές αργότερα), οπότε καλά κάνει και τον τιμά το ΚΚΕ. Άξιος ο μισθός του. Βέβαια ως το '49 ήταν ηγέτης και ήρωας, το '50-'60 εξόριστος στη Σιβηρία υπό διαφώτιση, ως το '89 το Κόμμα ακόμα μας έλεγε ότι πέθανε από ανακοπή, το 2003 τελικά αποκαθίσταται. Γνωστες οι κωλοτούμπες της αριστεράς...

Αυτά για τώρα, μόλις βαρεθώ αρκετά θα κάτσω να γράψω κι άλλο κατεβατό για τα μάτια της Αλέκας. Φιλιά, σύντροφοι.

Ανώνυμος είπε...

(1)
Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις από αυτούς της Κομουνιστικής Ανανέωσης! Η Β. Κορέα δεν είναι λέει κομουνιστικό καθεστώς. Αυτό μάλλον δεν το είχαν καταλάβει η Κίνα και η ΕΣΣΔ που δημιούργησαν τη Β. Κορέα και τη στήριξαν στη συνέχεια. Επί δεκαετίες υποστήριζαν μια χούντα! Τι να ξέρουν οι Στάλιν και Μάο από σοσιαλισμό, ας είναι καλά ο κοαν να μας διδάσκει.

Ανώνυμος είπε...

(2)
Τώρα για την Κούβα τι να πει κανείς! Τα τρόφιμα όντως είναι πάμφθηνα, αλλά σε όλα τα προϊόντα πρώτης ανάγκης υπάρχει μόνιμη "έλλειψη" και γι' αυτό ανθεί τεράστια μαύρη αγορά σε 10πλάσιες τιμές. Η υγεία: δωρεάν μεν, αλλά οι άνθρωποι παλεύουν τις αρρώστιες με φάρμακα και μεθόδους του '60, οπότε κλάφτα. Η πορνεία ανθεί (όσο πολλαπλασιάζονται οι Αμερικάνοι τουρίστες). Στρατόπεδα συγκέντρωσης πολιτικών αντιπάλων- σφιχτή λογοκρισία: έχουμε κι απ' αυτά. Βάλε και τους πολιτικούς πρόσφυγες στις ΗΠΑ μετά το '59 (δεν είναι πολλοί, κανά εκατομμύριο μόνο). Βέβαια ως καλό κομουνιστικό καθεστώς δεν επιτρέπει στους πολίτες του να φύγουν από το νησί. Κατά τ' άλλα όμως, σκέτος παράδεισος!
(3)
Ζαχαριάδης: Πολύ καλός για τη δουλειά που του ανατέθηκε (πρακτοριλίκι αρχικά, πόλεμος-σφαγές αργότερα), οπότε καλά κάνει και τον τιμά το ΚΚΕ. Άξιος ο μισθός του. Βέβαια ως το '49 ήταν ηγέτης και ήρωας, το '50-'60 εξόριστος στη Σιβηρία υπό διαφώτιση, ως το '89 το Κόμμα ακόμα μας έλεγε ότι πέθανε από ανακοπή, το 2003 τελικά αποκαθίσταται. Γνωστες οι κωλοτούμπες της αριστεράς...

Αυτά για τώρα, μόλις βαρεθώ αρκετά θα κάτσω να γράψω κι άλλο κατεβατό για τα μάτια της Αλέκας. Φιλιά, σύντροφοι.

Ανώνυμος είπε...

φιλε 1:40 να γινει .. να γινει για να σταματησουμε τα παραμυθια επιτελους και τις προπαγανδες που βασιζονται στην αμορφωσια και στη συντονισμενη προπαγανδα εδω και 20 χρονια για εναν τροπο ζωης απο τα ΜΜΕ

κοαν

Ανώνυμος είπε...

dibazontas mou erxetai na kanw.............E.............M........E......T...........O.........KRIMA KGIA TON koe sas eixa gia anentaxtous! elate na ksanapoulisetai thn fuladasas kai tha deitai..parakalw to parwn na mhn logokrithh.....__________

Ανώνυμος είπε...

Φίλε κράξε τους σταλινιστές αλλά μην απειλείς.Κριτική ναι ακόμα και καυστική αλλά υβρεις και απειλές νομίζω οτι είναι κάτι που ΟΛΟΙ απεχθανόμαστε.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ αυτό θα πεί δημοκρατία και ανθρωπισμός.

Ψηφοφόροι του ΚΚΕ αμα επιθυμείτε πραγματική ελευθερία και εργασιακή αξιοπρέπεια η Δημοκρατική Αριστερά του Κουβέλη είναι εδώ χωρίς Γκούλαγκ λογοκρισίες και εκτελέσεις.ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.


ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΛΑΙΚΟ ΚΚΕ ΑΠΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ...

Ανώνυμος είπε...

Συμπηλρώνοντας κάποιους που αναφέρουν διάφορα ιστορικά στοιχεία συμφωνω. καιεπαυξάνω.Φυσικά ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ειναι για ΟΣΚΑΡ.Ασε που φρόντιζαν οι ίδιοι να εξοντώσουν όποιον αξιόλογο ανθρωπο έβγαινε απο τις τάξεις τους και ξεχώριζε για την κρίση και τις ευαιοσθησίες του, παρεκλινε δηλαδή απο την στυγνή κομματική καθοδήγηση του ΚΚΕ.Που ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΞΕΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ...

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΕ = Συνιστώσα του σύριζα με 0,8 ποσοστο στην ελλάδα

ΚΟΑΝ = συγγραφέας του agrinio news

ε Ε Λ Ε Ο Σ

Ανώνυμος είπε...

Περι οικονομικών το κκε προτεινει και δε δεχονται τα αλλα κομματα (Γιατι αραγε?)
- Να γίνουν ονομαστικές οι ανώνυμες μετοχές των εταιριών, οι τίτλοι του δημοσίου και τα άλλα χρηματοοικονομικά προϊόντα. Σε διαφορετική περίπτωση, όσο οι τίτλοι αυτοί παραμένουν ανώνυμοι, κανένας πραγματικός έλεγχος περιουσιακών στοιχείων δεν μπορεί να υπάρξει.

- Να γίνεται έλεγχος στην εξαγωγή κεφαλαίων από τη χώρα.

- Να καταργηθούν το φορολογικό, τραπεζικό, εμπορικό και επιχειρηματικό απόρρητο, ώστε να μπορεί να γίνεται έστω και στοιχειώδης έλεγχος των επιχειρήσεων και κατά συνέπεια της διαπλοκής.

Και 2ον:
-ε πρόσχημα τον έλεγχο των οικονομικών των κομμάτων επιδιώκουν τον έλεγχο στην λειτουργία και την δράση του ΚΚΕ. Με πρόσχημα τα οικονομικά θέλουν τα ονόματα των μελών, των φίλων, των οπαδών του κόμματος. Θέλουν τα ονόματα όλων εκείνων που ακόμα και αν δεν το ψηφίζουν στις εκλογές, το στηρίζουν οικονομικά και με την συνδρομή τους, αναγνωρίζοντας τον αναντικατάστατο ρόλο του στον αγώνα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Το ΚΚΕ αγωνίζεται στο φώς της ημέρας 90 και πλέον χρόνια για την ανατροπή της εξουσίας του κεφαλαίου, για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Η δράση του είναι πέρα για πέρα διαφανής μπροστά στον λαό. Αυτό δεν μπορούν να δεχθούν αυτοί που έχουν εξαπολύσει μια πρωτοφανή επίθεση σε βάρος της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων.

Παρακάτω:

-Η ΕΣΣΔ εφερε ελευθερια στα μισα κρατη της ασιας. Τωρα στη Κορεα κομμουνισμο δεν εχουνε και δεν τον ασπάζετε το ΚΚ . Ασπαζετε της κουβας και ειναι φιλικά προσκύμενη και στον τσαβεζ. (οποτε το να τα ταυτιζεις δεν ειναι εφικτο ). Απαντα να σε δω...

-Περι κουβας ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ .. σου εδωσα μια πολυ ανεξαρτητη πηγη που μαλλον δεν ειδες της συζητηση και ουτε την πηγη .. ψαξε στο wikipedia να δεις τι λεει (και αυτο το κκε το καθοδηγει???) Απαντα να σε δω φιλε ψευτη ..

- Ζαχαριαδης διεφερε σε αποψεις καποια στιγμη απο το κκε . Οι κατηγοριεςς που το προσαπτεις ειναι οι ιδιες με τον δεξιων που επισης στον ιδιο εμφυλιο σκοτωσαν κόσμο (φιλε ψευτη) . Παρολα αυτα ομως αναγνωρισε και το εργο του και τα μαρτυρια στην εξορία του και ειπε οτι ειναι αγωνιστης και δε πρεπει να αμαυρωθει το ονομα του (ΦΙΛΕ ΨΕΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟς ΓΙΑ ΤΙς ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΚΕ αλλα το κατηγορεις)


υ.γ. :) Κωλοτουμπες της αριστεράς ειπες .. Αρα εισαι δεξιός - τα προβληματα λύνονται με αμεση και ευκαιριακή λύση (σημαινει ο ορος σημερα ) ... Γεια μας και παλι στο βολεμα μας και στα ρουσφετια .. για σου φιλαράκι 12:54

Κοαν

Ανώνυμος είπε...

Κομμουνιστική ανανέωση?? ενας ειναι ο κομμουνισμος σταθερος και πρωτοποριακος παρακατω..

1. Η ΕΣΣΔ εφερε ανεξαρτισία (οχι ελευθερια που επικαλείται η us μεγαλη διαφορά) στα μισά κράτη της Ασίας . Η κορεα εχει χουντα και το κκε δεν ασπάζεται την σοσιαλοφάνεια που δινει . Τι παρακάτω να πω? τι δε καταλαβαίνεις? Ποτε θα μαθεις τις θέσεις του ΚΚΕ αφου τα ξερεις ολα 12:54??????

2. Για την κούβα σου έδωσα κοτζάμ ανεξάρτητη πηγη (Wikipedia) και αμα ψαχτείς μονο στο νετ απο εμπειρίες ανθρώπων θα δεις οτι εισαι ψεύτης και δε ξερεις τι λες. Εχουνε ελειψη καποιων αγαθώ ειναι αληθεια και ωφείλεται στο εμπάρκο της μαμας αμερικής (τι δε πιανεις) απο εκει και πέρα . ΚΑΛΥΤΕΡΟ συστημα παιδείας ΚΑΛΥΤΕΡΟ συστημα υγείας . Και ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΟΡΝΕΙΑ τουλαχιστον οχι οσο θες να νομιζουν οσοι διαβάζουν.. δες αυτο
http://www.travelstories.gr/%EA%EF%FD%E2%E1/13299-%E5%F0%E1%E9%F4%E5%DF%E1-%EA%E1%E9-%F0%EF%F1%ED%E5%DF%E1-%F3%F4%E7%ED-%EA%EF%FD%E2%E1.html (και αυτο εγω το έγραψα??) ειναι τυχαία αναζητηση στο νετ και αυτο..

3. ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ εξεφρασε λαθος πολιτική και εκανες λαθος κινήσεις που η πλειοψηφία του ΚΚΕ (αρα κριθηκε απο ανθρώπους..) διαφώνησε μαζί του . απο κει και περαγιατι εξοριστικε και γιατι χιλια πράγματα ρωτα τους δεξιούς.. Παρολα αυτα το κκε αναγνωρισε την ως τοτε αγωνιστικη συμβολή του . Τι πιο σωστό? (δεν αποτεφρωνουμε τα παντα οταν δε μας αρεσει κατι ετσι δεν ειναι ??) και αφου μιλησες για κωλοτουμπες της αριστερας τι εχεις να πεις για αυτα "φιλε για παντα ψεύτης παπαγαλος βολεμενος 12:54" ??

Περι οικονομικών ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΙ (αντικειμενικα δειτε) :
το κκ πρότεινε και η υπολοιπη βουλη ειπε ΟΧΙ:

- Να γίνουν ονομαστικές οι ανώνυμες μετοχές των εταιριών, οι τίτλοι του δημοσίου και τα άλλα χρηματοοικονομικά προϊόντα. Σε διαφορετική περίπτωση, όσο οι τίτλοι αυτοί παραμένουν ανώνυμοι, κανένας πραγματικός έλεγχος περιουσιακών στοιχείων δεν μπορεί να υπάρξει.

- Να γίνεται έλεγχος στην εξαγωγή κεφαλαίων από τη χώρα.

- Να καταργηθούν το φορολογικό, τραπεζικό, εμπορικό και επιχειρηματικό απόρρητο, ώστε να μπορεί να γίνεται έστω και στοιχειώδης έλεγχος των επιχειρήσεων και κατά συνέπεια της διαπλοκής.

κοαν1

Ανώνυμος είπε...

2. Για την κούβα σου έδωσα κοτζάμ ανεξάρτητη πηγη (Wikipedia) και αμα ψαχτείς μονο στο νετ απο εμπειρίες ανθρώπων θα δεις οτι εισαι ψεύτης και δε ξερεις τι λες. Εχουνε ελειψη καποιων αγαθώ ειναι αληθεια και ωφείλεται στο εμπάρκο της μαμας αμερικής (τι δε πιανεις) απο εκει και πέρα . ΚΑΛΥΤΕΡΟ συστημα παιδείας ΚΑΛΥΤΕΡΟ συστημα υγείας . Και ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΟΡΝΕΙΑ τουλαχιστον οχι οσο θες να νομιζουν οσοι διαβάζουν.. δες αυτο
http://www.travelstories.gr/%EA%EF%FD%E2%E1/13299-%E5%F0%E1%E9%F4%E5%DF%E1-%EA%E1%E9-%F0%EF%F1%ED%E5%DF%E1-%F3%F4%E7%ED-%EA%EF%FD%E2%E1.html (και αυτο εγω το έγραψα??) ειναι τυχαία αναζητηση στο νετ και αυτο..

3. ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ εξεφρασε λαθος πολιτική και εκανες λαθος κινήσεις που η πλειοψηφία του ΚΚΕ (αρα κριθηκε απο ανθρώπους..) διαφώνησε μαζί του . απο κει και περαγιατι εξοριστικε και γιατι χιλια πράγματα ρωτα τους δεξιούς.. Παρολα αυτα το κκε αναγνωρισε την ως τοτε αγωνιστικη συμβολή του . Τι πιο σωστό? (δεν αποτεφρωνουμε τα παντα οταν δε μας αρεσει κατι ετσι δεν ειναι ??) και αφου μιλησες για κωλοτουμπες της αριστερας τι εχεις να πεις για αυτα "φιλε για παντα ψεύτης παπαγαλος βολεμενος 12:54" ??

κοαν2

Ανώνυμος είπε...

και 2ον: "Με πρόσχημα τον έλεγχο των οικονομικών των κομμάτων επιδιώκουν τον έλεγχο στην λειτουργία και την δράση του ΚΚΕ. Με πρόσχημα τα οικονομικά θέλουν τα ονόματα των μελών, των φίλων, των οπαδών του κόμματος. Θέλουν τα ονόματα όλων εκείνων που ακόμα και αν δεν το ψηφίζουν στις εκλογές, το στηρίζουν οικονομικά και με την συνδρομή τους, αναγνωρίζοντας τον αναντικατάστατο ρόλο του στον αγώνα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Το ΚΚΕ αγωνίζεται στο φώς της ημέρας 90 και πλέον χρόνια για την ανατροπή της εξουσίας του κεφαλαίου, για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Η δράση του είναι πέρα για πέρα διαφανής μπροστά στον λαό. Αυτό δεν μπορούν να δεχθούν αυτοί που έχουν εξαπολύσει μια πρωτοφανή επίθεση σε βάρος της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων"

Σας αφήνει καπου ακάλυπτους? η στην ελλάδα δεν υπάρχει ταμπέλα και αν εισαι ΚΚ δε βρισκεις δουλεία λογο ελειψης μεσου?? ε?

Η με τις μεγαλοεπιχειρησεις ή με τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ διαφωνεί κανείς "φιλε δεξιέ βολεμενε 12:54 "??

κοαν4

Ανώνυμος είπε...

ερι οικονομικών ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΙ (αντικειμενικα δειτε) :
το κκ πρότεινε και η υπολοιπη βουλη ειπε ΟΧΙ:

- Να γίνουν ονομαστικές οι ανώνυμες μετοχές των εταιριών, οι τίτλοι του δημοσίου και τα άλλα χρηματοοικονομικά προϊόντα. Σε διαφορετική περίπτωση, όσο οι τίτλοι αυτοί παραμένουν ανώνυμοι, κανένας πραγματικός έλεγχος περιουσιακών στοιχείων δεν μπορεί να υπάρξει.

- Να γίνεται έλεγχος στην εξαγωγή κεφαλαίων από τη χώρα.

- Να καταργηθούν το φορολογικό, τραπεζικό, εμπορικό και επιχειρηματικό απόρρητο, ώστε να μπορεί να γίνεται έστω και στοιχειώδης έλεγχος των επιχειρήσεων και κατά συνέπεια της διαπλοκής.

και 2ον: "Με πρόσχημα τον έλεγχο των οικονομικών των κομμάτων επιδιώκουν τον έλεγχο στην λειτουργία και την δράση του ΚΚΕ. Με πρόσχημα τα οικονομικά θέλουν τα ονόματα των μελών, των φίλων, των οπαδών του κόμματος. Θέλουν τα ονόματα όλων εκείνων που ακόμα και αν δεν το ψηφίζουν στις εκλογές, το στηρίζουν οικονομικά και με την συνδρομή τους, αναγνωρίζοντας τον αναντικατάστατο ρόλο του στον αγώνα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Το ΚΚΕ αγωνίζεται στο φώς της ημέρας 90 και πλέον χρόνια για την ανατροπή της εξουσίας του κεφαλαίου, για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Η δράση του είναι πέρα για πέρα διαφανής μπροστά στον λαό. Αυτό δεν μπορούν να δεχθούν αυτοί που έχουν εξαπολύσει μια πρωτοφανή επίθεση σε βάρος της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων"

Σας αφήνει καπου ακάλυπτους? η στην ελλάδα δεν υπάρχει ταμπέλα και αν εισαι ΚΚ δε βρισκεις δουλεία λογο ελειψης μεσου?? ε?

Η με τις μεγαλοεπιχειρησεις ή με τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ διαφωνεί κανείς "φιλε δεξιέ βολεμενε 12:54 "??

κοαν3

Ανώνυμος είπε...

αυτα ειναι αμα σε τσαντίζουν ..
κομμουνιστικό παραληρημα βραδυατικο γ**ω την τρελα ετσι για τα τσιρακια υπουργο-δημαρχο-μεγαλοεργολαβο-τετοιων .. αντε ποια ...ελεος με τους βολεμενους κλεφτες..

κοαν

Ανώνυμος είπε...

τι διαβαζει κανεις εδω.
...Εγω βλεπω το ΚΚΕ να πρωτοστατει στους αγωνες.Ετσι ειναι.
Ομως αυτό δεν αρεσει στην αρχουσα ταξη,βιομηχανους,εφοπλιστες ,πασοκ-νδ-λαος.Σ'ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΒΛΕΠΩ.
Ταυτόχρονα εδω φαινετε ποσο ευκολα δηλητιριάζουν τον κοσμο μενα σωρο αηδιες για το ΚΚΕ.Τι σκαρφιζετε ο Ελληνας για να χτυπησει το ΚΚΕ.
Φυσικα αυτα ειναι κατευθυνόμενα .
Πολιτικη πρεπει να ειναι η απαντηση οπως παντα.
ΤΟΥΣ αφιερωνω τους Στίχους του Κώστα Βάρναλη...Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς...


ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΑΑΑ AYTA EINAIII
πιασαμε συνασπισμο, συριζα , κουβελη , μ-λ , οικολογους ,εκε ,εεκ κλπ κλπ

πολυ απλα παρα πολυ απλα με το παραδειγμα που ενας φιλος μου μου εδωσε και το εχω κρατήσει και τον τιμα η εμπνευση του θα σας παρουσιασω την πορεια αυτων των συνιστωσων της αριστερας τα τελευταια 40 χρονια

ειναι ο κωστικας ειναι ο γιωρικας και ειναι ο γιαννικας. Και εχουνε εναν κοινο σκοπο για κατι. Ξαφνικα ο κωστικας δε το αρεσει ο γιαννικας γιατι δε τον συμφερει και πιανει το γιωρικα να συνεχισουν μονοι τους. Μετα ομως ο γιωρικας τα σπαει με τον κωστικα και τα βρισκει με τον γιαννικα. Ο γιαννικας παλι βρισκει πιο πολυ συμφερον στον κωστικα μια περιοδο και παει μαζι του . Και ο κυκλος επανελαμβανεται. Αυτο εχει καταφερει τα 40 χρονια ο εξοκοινοβουλευτικος αγωνας της αριστερας + συνασπισμο + οικολογους...

OPORTUNISM Οπορτουνες των λαων ενωθειτε...

υ.γ. ο κοσμος που κατεβαινει στις πορειες φυσικα δε σχετιζετε με την ηγεσια των παραπανω παραδειγματων ισα ισα τον τιμα που κατεβαινει . Πολιτικα θα τα βρουνε μπροστα τους οταν θα μπορουν να κρινουν ξεκαθαρα..


κοαν

Ανώνυμος είπε...

οσο για ριζοσπάστη και εργαζομένους του ... μμια αναρτηση εκανε το τρωκτικό πεμπτη ξημερωματα και μετα το κανανε γαργαρα ολη μερα δε δειξαν ξανα τιποτα γιατι δε τους επαιρνε να το στηριξουν ..

Ανώνυμος είπε...

...Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς...

ΜΠΡΑΒΟ σε αυτόν που το έγραψε.
Ο κόσμος εχει δύναμη.ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ.Αλλά δεν τοχει καταλάβει.
Προτιμά να πουλιέτε σε πασοκ-νδ και να υποφερουν και αυτοί αλλα και όλοι μας.Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
Αντε ρε ξυπνήστε...τελειωσε το βολεμα.

Ανώνυμος είπε...

οι πιο αντιδραστικοί απεναντι στο ΚΚΕ ειναι οι πασοκοι.Αλλωστε αρκετοι απ'αυτούς ηταν στο ΚΚΕ και πουληθηκαν για ρουσφετι...
Οποτε το ρίχνουν στην λάσπη.
Ομως ήδη αρχισαν να λούζονται με το περιεχόμενο αυτης της λάσπης.
Εχει ο καιρός γυρίσματα.
Ψαχνουν επιχειρήματα απεναντι στο ΚΚΕ.
Εκει στα γραφεια των μωραιτη-κυορυμπλη-μακρυπιδη κτλ θα βρειτε κι άλλα.
Πηγαινετε στο πλατυγιάλι στον αστακό να κανετε αίτηση να δουλέψετε στην επενδυση των αραβων.
Χαρτι απο την τοπική σας και κατευθείαν για πλατυγιάλι...και μην ξεχνατε να βριζετε το ΚΚΕ .

Ανώνυμος είπε...

Σταλίνες

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΜΕ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

60 sxolia gia to alekakh..poly aksia ths dwsamai...h .....epesai gramh...ouksou komatoskula...trabate sto periso na doulepsetai gia 1 komati psomi..kai an den agorazetai thn paliofulada to mpoulo...ta lew swsta?...EXW PEIRA SOU LEW....................................egw toulaxiston tous peira kai apozumiwsh.....na kserate poso tous ponesai

Ανώνυμος είπε...

02 Ιουλίου 2010 11:07 π.μ. & 02 Ιουλίου 2010 11:39 π.μ.

ΜΑς ΑΝΟΙΞΑΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ....

ΟΜΩΣ πηγαινετε να σκουπιστειτε τωρα.
Και να δειξετε στους δικους σας τι γραφετε εδω.ΘΑ διοριστεΙτε,εσεις τα παιΔια σας κτλ.ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ και να ταδειχνετε.

για τα μυαλα σας πληρωνει ολη η ΕΛΛΑΔΑ....

Ανώνυμος είπε...

Απολαύστε την ανακοίνωση του ΚΚΕ για τις περικοπές στους μισθοούς των υπαλλήλων του. Χωρίς σχόλια:
http://troktiko.blogspot.com/2010/07/e_4154.html

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Αλέκα, τόσα σχόλια για το χατίρι σου. Να 'χες και τόσες ψήφους καλά θα ήτανε...

Ανώνυμος είπε...

Τελείωσαν τα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ σας το εκλεισα .. και τωρα αρχισατε τις ψευτοπαπαγαλιές... πες μας το ονομα σου και δωσε χαρτι με αποδειξεις με οσα λες ΦΙΛΕ - ψευτη που πηρε αποζημιωση απο το κκε επειδη λες σε εδιωξαν γιατι δεν επαιρνες ριζοσπαστη (ψευτη χωρις αποδειξεις..)

Τελειωσαν τα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και το ριξατε στο βρισιδη προπαγανδιστες...

Τι πληρώνει η Ελλάδα πες μου τι??

τα 300δις χρεος παπανδρέου (επισημα καταδικασμένος απο δικαστήριο)

τα αλλα τόσα της ΝΔ

τον ξεπληρωμενο γιωργάκη που δεν εχει @@ να ζητησει ουτε σβησιμο του 70 % του χρεους λογο παρανομων δανείων προς ηδη χρεωμένη χώρα

το πουλημενο πασοκ που εσβησε επι 30 χρονια καθε παραγωγικη μοναδα της ελλαδας για προιοντα made in greece

Αυτα πληρωνει η Ελλαδα κυριοι και εσας που για ενα ρουσφετακι δωσατε το δικαιωμα να γινουν ολα αυτα .

Καμια γραμμη δεν επεσε γιατι πολυ απλα δεν ειμαι κομματοποιημενος .

Αλλα αυτη ηταν ολη η απαντηση στα επιχειρηματα και δεν ειχες να πεις τιποτα. Απορω πως θα κοιτας στα ματια τους φιλους και τα ατομα του κυκλου που αντιμετωπιζουν τετοια προβληματα και εσυ απεναντι τους..

Κοαν

Ανώνυμος είπε...

Πες τα σύντροφε κοαν! Όλοι μαζί για ένα σοσιαλιστικό παράδεισο!Μην ακούτε τους άλλους, εμείς είμαστε οι άλλοι, εμείς είμαστε και ο λαός (έστω το 4%)! Φωτιά και κονσερβοκούτι σε όσους δεν ψηφίζουν ΚΚΕ και αρνούνται να δουν το φως πίσω από τα σοφά λόγια της ισόβιας ΓΓ Αλέκας.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΚΑΜΕΝΕ ΣΤΑΛΙΝΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΣΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ..ΑΝ ΑΥΤΗ ΥΠΗΡΞΕ.ΕΜΕΙΣ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΑ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ...


ΤΟ ΣΤΑΛΙΝΟΚΚΕ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΕΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ(ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΦΥΛΑΣΕΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ)

Ανώνυμος είπε...

αυτοί που βριζουν το ΚΚΕ ,το οποίο πρωτοστατεί στους αγώνες ειναι οι βολεμενοι,τα γλιφτρονια των πασοκ-νδ.Αυτοι δεν εχουν αξιοπρεπεια.
Ουτε και ξερουν τι σημαινει αξιοπρέπια.
Ξερουν ομως πολυ καλα να ρουφιανευουν,να καρφώνουν,να γλύφουν,να λασπολογούν και να παραγοντίζουν.
Αν δεν τα εκαναν αυτά πως θα διορίζοταν?πως θα γινοταν το καθε λογής ρουσφετι?
Οποτε μην δινετε σημασία σαυτους.ΘΑ τους ξερασει σταδιακά το ίδιο το κίνημα.
Οσο το κινημα θανεβαίνει θα εμφανίζονται λασπολόγοι καθε λογής, θα φουντόνουν και οι προβοκάτσιες.
Το ΚΚΕ αποτελεί την πρωτοπορία στο λαικό κίνημα.
Αυττοί που το βρίζουν είπαμε πιοι είανι.
Πασχίζουν μαζί με την κυβερνησή τους να μην χαθεί ούτε ενα ευρώ απο τα κέρδη των μπομπολα,αλαφούζου,τεγόπουλου,λατση,αλαφουζου,βγενόπουλου κτλ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΛΙΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ.

Ανώνυμος είπε...

NAI λεβεντη μου.
Σε κατευθυνει μια χαρά οι ελευθεροτυπια,λαμπρακης-μπομπολας κτλ
ΑΞΙΟΣ.ΣΤΟ ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΜΑ.
Το καμπανακι χτυπησε δεν τ'ακους?

Ανώνυμος είπε...

ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΣΕΤΕ,ΝΑ ΓΛΥΨΕΤΕ & ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΚΚΕ ΗΣΥΧΟ.
ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ ΨΑΧΤΕΙΤΕ....

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΘΑ ΦΟΥΝΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.....>ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,ΠΑΓΚΑΛΟ,ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΚΤΛ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Οξω ΚΚΕδες από την παράγκα...

Ανώνυμος είπε...

H αβασταχτη ελαφροτητα που αυτη η κοινωνία αντιμετωπίζει τα προβλήματα της φαίνεται σε μπικρογραφία σε αυτη τη συζητηση.

Ελαφρότητα γιατί δε κάνει τον κόπο να διερωτηθει μηπως καποιος αλλος εχει δικιο.

Ελαφρότητα γιατι δε μπαίνει σε επιχειρηματολογια μονο σε ταμπέλες .

Ελαφρότητα γιατι βρίζει.

Αυτη ειναι η ελαφριά κοινωνία του σήμερα. Μπραβο σε οσους την συντηρουσαν εως τωρα ειλικρινά θέλει κόπο και καλη τεχνική.

Οποιος ειναι να βρίσει η να κάνει σχόλιο χωρίς επειχηρημα για το παραμικρο παρακαλείται να μην το κάνει . (γιατι οπως φαίνεται οι του μπλογκ δε διακρίνουν την δημοκρατία απο την αναρχία και σχολιο χωρις επιχειρημα βλαπτει την δημοκρατια και προαγει μονο τις βρισιες)

Χωρις να παρω θέση κανενός