Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Ανοιχτή επιστολή αναγνώστη για αξιοποίηση των γραμμών του τρένου

Αναγνώστης έστειλε ανοικτή επιστολή για την αξιοποίηση των γραμμών του τρένου που έχει ως εξής:

Χαίρετε και πάλι,

το ξέρω ότι η πρόταση μου για αξιοποίηση των γραμμών του τρένου ως περιπατητική διαδρομή ή ποδηλατόδρομος απορρίφθηκε με περισσή και αβασάνιστη ευκολία από πολλούς καιρό τώρα. Ειδικά από τους περιβόητους νοσταλγούς του τρένου. Εγώ θα επαναλάβω ότι θα μεταννιώσετε στην σύντομη -για την ζωή αυτού του τόπου- διοικητική θητεία σας, που δεν δώσατε κάτι σε αυτό τον λαό και το αφήσατε να παραμένει αναξιοποίητο, καρτερόντας απλά την ιστορία να κάνει κάτι για αυτό, αλλά όχι εσείς.

Δεν ζήτησα να γίνει άσφαλτος η πολύτιμη ύπαιθρος και να μείνει έτσι για πάντα. Ούτε τσιμέντο. Μπορεί να μπει χαλίκι απλό πάνω από τις ράγες, που οποιαδήποτε ώρα και στιγμή μπορεί με κατάλληλα μηχανήματα-"σκούπες" να αφαιρεθεί. Αν και όσο ζούμε, δεν πρόκειται να χρειαστεί, καταλάβετέ το. Στην Ελλάδα του "τελειώνω την ΠΑΘΕ μετά από 80 χρόνια και την Ιόνια Οδό μετά από άλλα τόσα" ζούμε κύριοι. Ανοίξτε τα μάτια σας.

Επαναλαμβάνω, χαλίκι, πάνω στο οποίο μπορεί κανείς και να περπατά και να κανει ποδήλατο και το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί. Αν και δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε το γεγονός ότι ίσως (δεν έχω βέβαια στοιχεία γι' αυτό) μετά από κάτι δεκαετίες που ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να χρειαστεί να λειτουργήσει το τρένο, αυτές οι ράγες θα ήταν ούτως ή άλλως ακατάλληλες και θα χρειαζόντουσαν ούτως ή άλλως ξήλωμα.

Χάνουμε την μοναδική ευκαιρία να γίνει το Αγρίνιο γνωστό για μία μοναδική ιδιαιτερότητα. Αυτό μόνο ας έχετε στο νου σας. Ότι εκατοντάδες ή χιλιάδες μέτρα λωρίδας γης μέσα στη γη μένουν αναξιοποίητα, τη στιγμή που θα μπορούσε να είναι πόλος έλξης για λάτρεις της άθλησης και του εναλλακτικού τουρισμού από όλη την Ελλάδα. Σήμερα, οι νέοι Έλληνες ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα για να βιώσουν κάτι το διαφορετικό (βλέπε εγκαταστάσεις ράφτιγκ, κανό, παραπέντε, χιονοδρομικά κλπ που προεσελκύουν κόσμο από τα πιο μακρινά μέρη της πατρίδας μας).
Στην τελική, ας την πάρει ο λαός την απόφαση. Προωθήστε την συζήτηση στα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης και σφυγμομετρήστε την διάθεση του κόσμου. Το να εναντιώνεστε πάντα στις διαθέσεις του κόσμου δεν είναι ΠΑΝΤΑ ο καλύτερος σύμβουλος.

Σας ευχαριστώ και πάλι
Χ. Παππάς

2 σχόλια:

rizosplayz είπε...

Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω πως πρέπει να αξιοποιηθεί και το αεροδρόμιο.
Νυσάφι! Ως πότε θα ζούμε πίσω απο τις λάμπες;

Σ.Π. είπε...

ΠΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ Η΄ΠΕΡΙΠΑΤΟΔΡΟΜΟΣ?
ΚΑΝΕΝΑ

ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ (ΠΑΤΡΑ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ)

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ:
- ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΣΗΔΙΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ (ΜΕΧΡΙ 3 ΒΑΓΟΝΙΑ) ΜΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑ 2 ΩΡΕΣ Κ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ Τ ΚΤΕΛ ΤΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΝΙΟ-ΠΑΤΡΑ-ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ
- ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ Τ ΑΚΤΙΟΥ (ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ)

ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΚΤΕΛ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Κ ΕΠΩΦΕΛΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...Α, Κ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Κ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ