Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Επιστολή αναγνώστη για τις διακοπές ρεύματος

Καταγγελία

Η Δ.Ε.Η είναι δημόσια επιχείρηση βολεμένων, καλοπληρωμένων προϊσταμένων και διευθυντών. Στην χώρα που γέννησε την δημοκρατία , βασιλεύει η αναρχία , κάνω ότι θέλω ,όποτε θέλω, κάνω ότι με βολεύει ,όποτε με βολεύει , αν είμαι προϊστάμενος σε δημόσια υπηρεσία, είμαι βασιλιάς, άρχοντας και ‘από ‘ότι φαίνεται ως άρχοντας, δικτάτορας ενεργεί ο προϊστάμενος της Δ.Ε.Η αρμόδιος για την ηλεκτροδότηση της πόλης του ΑΣΤΑΚΟΥ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ αφού διατάζει 8 ώρες διακοπή ρεύματος, γιατί όπως αναφέρει πρέπει η Δ Ε Η να κάνει κάποιο έργο. Γράφει στα παλαιά του υποδήματα τις ανάγκες των πολιτών , την ζημιά που μπορούν να υποστούν τα καταστήματα και κυρίως υγειονομικού ενδιαφέροντος ,γράφει στα παλαιά του υποδήματα κάθε επαγγελματία και κάνει 8 ώρες διακοπή ρεύματος .Καλό θα ήταν να σκέπτονται και τους πελάτες στους οι κύριοι στη ΔΕΗ και όχι μόνο την πάρτη τους .

Δεν λέει κανένας να μην κάνουν έργα μια και αντιλαμβάνομαι ότι είναι για το δικό μου καλό, για την σωστή ηλεκτροδότηση του επαγγελματία, του εμπόρου κ.ά. Αλλά ας μου απάντηση κάποιος , γιατί πρέπει πρώτα να με καταστρέψεις για να μου κάνεις μετά καλό; ( να σε κάψω ΓΙΑΝΝΗ μου, να σε αλείψω λαδί…….)

Ποιος ειδήμον αποφάσισε ότι πρέπει σε μια παραλιακή πόλη τα έργα πρέπει να γίνουν το κατακαλόκαιρο; Και τέλος γιατί 8 ώρες και μάλιστα το πρωί από τις 8 -4 και γιατί δεν κάνουν διακοπή τρεις άντε τέσσερεις ώρες ; ΕΛΛΑΔΑ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ!!

ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: