Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Προσοχή: "Απαγορεύεται" το Parking!


Το parking είναι ζήτημα των αρμόδιων αρχών. Αυτές καθορίζουν που επιτρέπεται το παρκάρισμα και που όχι. Βέβαια πολλές φορές πέραν των νομίμων προέκυψαν αυτόκλητες..πινακίδες απαγόρευσης παρκαρίσματος. Δυστυχώς μερικοί συμπολίτες μας καθορίζουν τη θέση παρκαρίσματος που επιθυμούν οι ίδιοι με διάφορα σήματα: Αυτά μπορεί να είναι καρέκλες, καφάσια, ξύλα, ακόμη και ..σωλήνες!
Αυτά για να μην ξεχνάμε ότι οι δρόμοι δεν είναι ιδιοκτησία κανενός αλλά μπορούν όλοι οι πολίτες να τους χρησιμοποιούν..

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

i katw foto pou vrisketai?

Ανώνυμος είπε...

nomizw konta sto kalnterimi..nomizw..

Ανώνυμος είπε...

400 eurw h klhsh einai ama fwnakseis thn troxaia epitopou.
etsi kanoun kai sthn geitonia mou sthn athina.
nomizoun oti mazi me to oikopedo agorasan kai ton dromo autoi.
fwnakste thn troxaia na tous kopei o vhxas.
thelei stratiwtiko peripato o neoellhnas alliws den mathainei!

Ανώνυμος είπε...

ΣΩΣΤΑ, ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΌ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ. ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ε3ΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΥΟΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Ή ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Εγώ κάτι τέτοιους μάγκες που κλείνουν θέσεις με καφάσια και καρέκλες στη γειτονιά μου τους έχω σταμπάρει και τα έχω "περιποιηθεί" τα αυτοκίνητά τους κατάλληλα. Τα άσχημα χούγια κόβονται με άσχημο τρόπο.

Ανώνυμος είπε...

Και που να κατεβειτε στο κεντρο,στα σιδηροπωλεία πέριξ της μητρόπολης...

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τον κόσμο να παρκάρει έξω από το σπίτι του ρε. Αυτοί που έχουν πάρκινγκ στις πυλωτές των πολυκατοικιών και τα αφήνουν έξω, πιάβνοντας τις θέσεις άλλων τί νομίζουν ότι κάνουν??

Ανώνυμος είπε...

12:37 με κατι τετοιους τροπους χανεις το δικιο σου. εχω φωναξει την τροχαια αρκετες φορες για αυτοκινητα που κλεινανε θεσεις αναπηρων και αυτοκινητα που καβαλουσαν πεζοδρομια επειδη ετσι γουσταραν αλλα δε γινεται ο καθενας να παιρνει ενα κλειδι και να περιποιειται αυτοκινητα ή οτι αλλο.

Ανώνυμος είπε...

10:32 ίσως έχεις δίκιο. Όμως πού θα βασιστείς; Στην αποτελεσματικότητα της Τροχαίας ("έλα μωρέ, δε βαριέσαι, δε θα το ξανακάνει") ή στο ανύπαρκτο φιλότιμο του κάθε Νεάντερταλ; Με τους κάφρους, κάφρος κι εγώ λοιπόν, κι ας χάνω το δίκιο μου από τις πράξεις μου αντί να μου το αφαιρούν οι άλλοι.

Μάρκος είπε...

Παιδιά, δεν χρειάζεται η Τροχαία σε αυτές τις περιπτώσεις. Ας ξαναγίνουμε υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες και σε τέτοιες περιπτώσεις, που ο άλλος δεν καλύπτεται με τίποτα από την πράξη του, ας επεμβαίνουμε με θάρρος. Εγώ πολλές φορές έχω απομακρύνει τέτοια "εμπόδια" για να παρκάρω. Άλλωστε, τι μπορεί να κάνει ο άλλος; Ό,τι και να κάνει, μετά θα πάμε παρακάτω...Η μόνη περίπτωση στην οποία είμαι ελαστικός, είναι αν κάποιος περιμένει φορτηγό ή κάτι παρόμοι, και χρειάζεται τον χώρο για λίγο. Εκεί ναι, μπορώ να το παραβλέψω.