Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Aπό τα εγκαίνια του νέου αμαξοστάσιου του ΚΤΕΛ στο Αγρίνιο





Εγκαινιάστηκε το Σάββατο το νέο αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ Αγρινίου στο 5ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αγρινίου-Αντιρρίου. Πρόκειται για πρότυπο αμαξοστάσιο και αυτό διότι διαθέτει τις πιο σύγχρονες υποδομές.
Το νέο πρότυπο αμαξοστάσιο στο Αγρίνιο ειναι το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο ΚΤΕΛ στην Ελλάδα. Είναι αλήθεια ότι μέσα σε λίγα χρόνια πολλά άλλαξαν στις υπεραστικές συγκοινωνίες του νομού μας, οι οποίες εκσυχρονίστηκαν και αναβαθμίστηκαν. Ως γνωστόν για την όλη αυτή αναβάθμιση αντικειμενικά μεγάλο μερίδιο έχει η τωρινή διοίκηση του ΚΤΕΛ , όπου πρόεδρος της είναι ο κ. Καψιαμπέτης.
Να λοιπόν που οι υπεραστικές συγκοινωνίες του νομού μας πλέον μπορούν να σηκώσουν το βάρος για έναν νομό 250.000 κατοίκων, οι οποίοι έχουν ως ένα και μοναδικό μέσο συγκοινωνιάς το ΚΤΕΛ, αφού σιδηροδρομικό δίκτυο δεν υπάρχει. Και η δημιουργία υποδομών μπορεί να εγγυηθεί διαρκές θετικό αποτέλεσμα για τα τελευταία χρόνια.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Να λοιπόν που οι υπεραστικές συγκοινωνίες του νομού μας πλέον μπορούν να σηκώσουν το βάρος για έναν νομό 250.000 κατοίκων, οι οποίοι έχουν ως ένα και μοναδικό μέσο συγκοινωνιάς το ΚΤΕΛ, αφού σιδηροδρομικό δίκτυο δεν υπάρχει."


Αυτο λες εσυ? τιποτα δεν υπαρχει εδω!
behind the sun ειμαστε!

Ανώνυμος είπε...

ναι μωρε αγρινιο.αντε να γινει και το καινουργιο κτελ να μπει μια σειρα σε ολα σιγα σιγα.ο 11.04 ειναι ο γνωστοσ γκρινιαρης που τα βλεπει ολα μαυρα οποτε τι να πει κανεις.εχουμε ενα απο τα καλυτερα κτελ της χωρας και παλι κατι εχουμε να πουμε ,ελεος.

Ανώνυμος είπε...

Θάνατος στο ΚΤΕΛ!!!
Εδώ και τώρα σιδηρόδρομος!!!!

Ανώνυμος είπε...

Για να ανεβαίνουμε λέμε...
Στα καλά υπερθεματίζουμε στα κακά αναθεματίζουμε

Δεν είμαστε μηδενιστές.

There is a new generation on the block.

g_nestoras

Apostolos Dimopoulos είπε...

"... σιδηροδρομικό δίκτυο δεν υπάρχει ..."

Σιδηροδρομικό δίκτυο υπάρχει στην Αιτωλοακαρνανία από το 1891 και ήδη από το 2004 είναι εκσυγχρονισμένο, πλην όμως σκανδαλωδώς ανεκμετάλλευτο.

Πιέστε για την αποπεράτωση των εργασιών που απομένουν, ώστε η Αιτωλοακαρνανία να απολαύσει επιτέλους σύγχρονες ευρωπαϊκές μεταφορικές υπηρεσίες.

Ανώνυμος είπε...

μπραβο για τις νεες εγκαταστασεις. αν δεν ηταν και ο παπας πρωτη μουρη στα εγκαινια να μας χαλασει το κλιμα θα χαιρομουν πιο πολυ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ....
ΟΠΟΥ ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ....

Ανώνυμος είπε...

11:26 πότε προλαβαίνεις όλες τις απαντήσεις "επί του τύπου";

Ανώνυμος είπε...

2:00 Απόστολε σε ποιο "εκσυγχρονισμένο δίκτυο σκανδαλωδώς ανεκμετάλευτο" αναφέρεσε;
Σε αυτό που δεν ενώνεται με τη Γραμμή Πάτρας - Αθήνας (υπήρχε η δυνατότητα να γίνει η γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης με σιδηροδρομική γραμμή αλλά η λύση αυτή δεν επιλέχθηκε).
Σε αυτό που έχει διαφορετικό πλάτος γραμμής με την παραπάνω με αποτέλεσμα τα βαγόνια της μιας να μην είναι συμβατά με τη γραμμή της άλλης (δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην λογιστική υποστήριξη και στους χρόνους εξυπηρέτησης);
Σε αυτό που έχει 100ντάδες ισόπεδες διαβάσεις μόνο απο το Αγρίνιο μέχρι το Κρυονέρι αναδεικνυόμενο σε καραμανιόλα, την στιγμή που όλες οι σύγχρονες σιδιροδρομικές γραμμές στην υπόλοιπη Ε.Ε. δεν έχουν ούτε μία...
Η τέλος σε αυτό που οι χρόνοι μετακίνησης υπερβαίνουν κατά πολύ τους αντίστοιχους απο το οδικό δίκτυο κάνοντας τες λειτουργικά ασύμφορες;
Μου αρέσει που αυτοί που πρωτοστάτισαν για το έργο καθώς και αυτοί που τους στηρίζουν προπαγανδίζουν ακόμα για την χρησιμότητά του και για την ορθότητα των επιλογών τους!!!
Αλοίμονο...
Ας φρόντιζαν να το σχεδιάσουν με σύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές ασφάλειας - μετακίνησης και ας το ξεκινούσαν και όποτε τελείωνε...
Στη δημόσια οικονομική υπάρχει ένας κανόνας που λέει ότι ακόμα και αν ένα έργο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 95% αλλά κρίνεται κοινωνικά ανώφελο εγκαταλείπεται (όπως πρέπει να εγκαταληφθεί και η εκτροπή του Αχελώου).
Αυτό που μου κάνει εντύπωση δεν είναι γιατί εγκαταλείφθηκε, αλλά γιατί ξεκίνησε με αυτές τις προδιαγραφές.
Καθένας απο εμάς ας δώσει τις απαντήσεις του...

g_nestoras

Βαγγέλης Πυρπύλης είπε...

Αποστόλη πολύ σωστά. δίκτυο υπάρχει αλλά εγκαταλυμένο που όσο μένει έτσι μέρα με την μέρα χαλάει. Είναι ντροπή και παγκόσμιο πρωτείο ανικανότητας πολιτικών να υπάρχει μια έτοιμη υποδομή εδώ και πέντε χρόνια και να μην εκμεταλλεύεται. Το έχουμε ξαναπεί στην πιο εγκαταλυμένη περιοχή της Ελλάδας με το χειρότερο και πιο επικίνδυνο οδικό δίκτυο. Σκεφτείτε πόσο θα εξυπηρετούσε πέντε χρόνια τώρα το μετρικό τρένο με την «αργή» ταχύτητα (των 120 χλμ) και με τις ισόπεδες διαβάσεις. Δεν έχει καμία σημασία από ποιον και γιατί έγινε το έργο, το ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. Σημασία έχει πως δεν λειτουργεί η υποδομή και η Αιτωλοακαρνανία είναι πίσω από τον ήλιο και έχει ανάγκη τον σιδηρόδρομο. Για αρχή η μετρική γραμμή είναι ένας πολύ καλός προαστιακός σιδηρόδρομος. Το μέλλον είναι ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας, το μέλλον είναι ο σιδηρόδρομος. Το ΚΤΕΛ καλά κάνει και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του είναι προς τιμήν του αλλά πουθενά ένα μονοπώλιο δεν επιφέρει ανάπτυξη και δεν εξυπηρετεί στο μέγιστο. Πρέπει να βγούμε από τον μικρόκοσμό μας, από την μιζέρια που μας έχουν ρίξει οι άχρηστοι και ανίκανοι πολιτικοί του νομού μας και να δούμε πως λειτουργούν οι συγκοινωνίες και οι δημόσιες μεταφορές στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο. Δεν νοείτε στο 2009 περιοχή χωρίς σιδηρόδρομο, περιοχή που δεν θέλει το σιδηρόδρομο, "πολιτικοί" σαν τους δικούς μας που υπακούν σαν σκυλάκια στα αφεντικά κόμματα και να αφήνουν τα λεφτά μας που επενδυθήκαν στην συγκεκριμένη υποδομή να πάνε χαμένα. Ψάξτε για να δείτε τι επερωτήσεις έχουν γίνει για το θέμα πέντε χρόνια τώρα, θα καταλάβετε... Άχρηστα κοματόσκυλα κόψτε το λαιμό σας

Βαγγέλης Πυρπύλης είπε...

Και συγνώμη ξέχασα, όπως φέρονται για το τρένο έτσι φέρονται και για την εκτροπή του Αχελώου. Δεν κάνουν τίποτα, δεν πάνε κόντρα στην γραμμή των κομμάτων τους. Ντροπή και πάλι προσκυνημένα ανθρωπάκια, εθισμένα από τα αξιώματα. Να σας θυμίσω κάτι μόνο, πέρασαν πολλοί Αιτωλοακαρνάνες πολιτικοί, πάρα πολλοί από την ίδρυση του Ελληνικού κράτους, αλλά μόνο ο Χαρίλαος Τρικούπης έμεινε στην ιστορία.

Ανώνυμος είπε...

Κι απ' ό,τι βλέπω στη φωτογραφία, όλοι ... παρόντες για την κορδέλα! Έλεος!

Ανώνυμος είπε...

μπραβο στον προεδρο του κτελ και στους μετοχους που βοηθησαν να γινει το νεο αμαξοστασιο τωρα πλεον τα λεωφορεια θα φυλασσονται και θα συντηρούνται οπως πρεπει και να σταματησουν καποιοι που το κακολογουν

Νώντας Κ. είπε...

Συγχαρητήρια και μπράβο στο ΚΤΕΛ για την αναβάθμιση των υποδομών του. Όμως, μην ξεχνάμε ότι άργησε χαρακτηριστικά να ανανεώσει το στόλο οχημάτων του, όταν τα γειτονικά Ιωάννινα ήταν έτη φωτός μπροστά σε θέμα οχημάτων! Βέβαια εκεί υπάρχει ο ανταγωνισμός του αεροπλάνου...

Από την άλλη, θεωρώ ότι σε όλες τις μεγάλες πόλεις τις Ελλάδος έπρεπε να έχεις τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρένο και λεωφορείο.