Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση Πυθαγόρα Σαμαρά για το εκλογικό αποτέλεσμα.

Ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος μετά την γνωστοποίηση των χθεσινών αποτελεσμάτων προέβη στην παρακάτω δήλωση:

Ευχαριστώ από καρδιάς τους συνδημότες μου στον Δήμο Ξηρομέρου, που με εμπιστεύθηκαν και μου χάρισαν μια αδιαμφισβήτητη νίκη.

Το μεγάλο ποσοστό που μου δώσανε και η εμπιστοσύνη που μου δείξανε με την ψήφο τους , μεγαλώνει την ευθύνη που νιώθω απέναντί τους και με οπλίζει με δύναμη και αποφασιστικότητα ώστε να ανταποκριθώ στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνω.

Δεσμευόμαστε με τους συνεργάτες μου να εργαστούμε για ισόρροπη ισότιμη ανάπτυξη όλων των διαμερισμάτων του νέου Δήμου μας, πάντα σε συνεργασία με τους πολίτες και τη σύμφωνη γνώμη τους.

Δεσμευόμαστε όμως και απέναντι σ’ όλους τους Δημότες του Ξηρομέρου, ότι θα εργαστούμε συλλογικά, χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς διακρίσεις, χωρίς διαχωρισμούς, με μοναδικό γνώμονα τα συμφέροντα της περιοχής και των πολιτών μας.

Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε το Δήμο μας, να φτιάξουμε ένα Δήμο Ξηρομέρου που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και στα οράματα όλων των πολιτών.

Θα τιμήσουμε την εμπιστοσύνη τους.
Πυθαγόρας Σαμαράς

Δεν υπάρχουν σχόλια: